Tuesday, February 7, 2012

How do I name it?

Jika engkau minta intan permata tak mungkin ku mampu
Tapi sayangkan ku capai bintang dari langit untukmu
Jika engkau minta satu dunia akan aku coba
Ku hanya mampu jadi milikmu pastikan kau bahagia
Hati ini bukan milik ku lagi
Seribu tahun pun akan ku nanti
Kan… kamu…

Sayangku
Jangan kau persoalkan siapa dihatiku
Terukir di bintang tak mungkin hilang cintaku padamu.


Haa, here I wanna tell you, I never once abandon our music industry though I am a korean pop fan. I do watch Malay drama [Vanila Coklat, wuhoo], I do listen to Malay song - even the classic ones. We have our own speciality, don't too absurd to compare it with others. As long as you know how it values, that's fine. And I read some comments on Facebook which stated "Meluat aku tengok korean pop fans."
Haters, don't think you are THAT likeable -_-'
Sekali lagi, tak payah sangatlah kan nak cari buruk kpop, kiteorang sedia maklum. Even ada yang buta tak maklum.
Tapi kalau dah memang hobi korang, takpelah. Aku sokong dari belakang :)

KOREAN POP PUN BOSAN GOK WEH -_-
KOREAN DRAMA KADANG-KADANG MELERET MACAM INDON PUNYA GOK WEH -_-

Korean Industry bukanlah hebat sangattttt kan?

No comments: